به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، سعید اسدی در گفت و گویی خبری به تشریح اهم خدمات رفاهی در موکب آستان مقدس پرداخت و گفت: کمیته خدمات و امور رفاهی موکب شامل بخش های مختلفی همچون غرفه تعمیرات کیف و کفش و چمدان، غرفه تعمیرات کالسکه و ویلچر، غرفه تعمیرات عینک، غرفه خیاطی، ایستگاه های صلواتی، امور نظافتی، حمام و سرویس های بهداشتی و اسکان می باشد.
وی به تلاش های شبانه روزی خادمان موکب آستان در کمیته خدمات و امور رفاهی برای زوار اشاره کرد و افزود: این بخش از موکب همانند سایر قسمت های موکب به صورت ۲۴ ساعت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به زوار می باشد و حتی برخی خدام در شبانه روز حدود ۲ ساعت خواب و استراحت دارند.
اسدی به توزیع غذای نذری از روز اول آغاز به کار رسمی موکب بین زوار اشاره کرد و گفت: روزانه حدود ۱۲هزار وعده شامل صبحانه، ناهار و شام بین زائران و عاشقان سیدالشهدا علیه السلام توزیع می شود البته این تعداد غیر از توزیع میان وعده ساندویچ می باشد.
مسئول کمیته خدمات و امور رفاهی موکب آستان مقدس تاکید کرد: روزانه به طور متوسط ۷هزار لیوان شربت، شش هزار پیاله بستنی، دو هزار لیوان چای و مقدار زیادی میوه بین زائران سیدالشهدا علیه السلام توزیع می شود.
اسدی در ادامه از مشکل کمبود جا برای خواب و استراحت زوار خبر داد و اظهار امیدواری کرد که مسئولان آستان مقدس با کمک خیرین بتوانند نسبت به افرایش جای خواب و استراحت برای زوار اقدام لازم را انجام دهند.
وی به انگیزه خود و سایر خدام و همکاران این موکب اشاره کرد و خاطرنشان کرد: همه ما به یک هدف مشترک در اینجا گردهم آمده ایم و آن خدمت به زوار سیدالشهدا علیه السلام و کسب رضایت آن حضرت است.
اسدی در پایان بر نظارت دقیق بر امور بهداشتی موکب اشاره کرد و گفت: ما بر رعایت دقیق بهداشت در ایستگاه های صلواتی و سایر قسمت ها تاکید داریم و امیدواریم که در نهایت بتوانیم رضایت زوار عزیز را داشته باشیم.