به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای استان قم ظهر امروز در ساختمان کریمه حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) دیدار و گفت‌وگو کردند.

 در این نشست که با حضور معاونان صداوسیمای قم، قائم‌مقام شبکه قم، مدیر روابط‌عمومی حرم مطهر و مسئولین بخش رسانه حرم مطهر انجام شد در خصوص ظرفیت‌های رسانه‌ای آستان مقدس قم، تعاملات بیشتر صداوسیما و حرم مطهر در بخش رسانه، بررسی زیر ساخت‌های فنی برای هم‌افزایی هر چه بیشتر و پوشش برنامه‌های حرم مطهر بحث‌وبررسی صورت گرفت.

 همچنین برای پخش برنامه‌های تولیدی و زنده از حرم مطهر در طول سال و مناسبت‌های ویژه مانند ایام شهادت و ولادت اهل‌بیت (ع)، دهه فجر و ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی و رایزنی لازم صورت گرفت و بر هم‌افزایی برای افزایش سطح کیفی بخش رسانه آستان مقدس بانوی کرامت تأکید شد.

 همچنین در این دیدار بر افزایش ارتباطات و تعاملات صداوسیما و حرم مطهر برای پوشش اخبار حرم در بخش‌های خبری رادیو، تلویزیون تأکید شد.

 گفتنی است با تعاملات انجام شده در دهه فاطمیه هر شب مراسم عزاداری حرم مطهر حضرت معصومه (س) به‌صورت زنده از طریق شبکه استانی نور و شبکه قرآن پخش می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ازاین‌پس سهم آستان مقدس در شبکه‌های استانی و ملی افزایش خواهد یافت.