به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۲۲ تا جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم‌زمان با دهه کرامت از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

 نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا چهارشنبه با قرائت دعای عهد، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا با نوای حجت‌الاسلام محمداسماعیل خورشیدی و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط علی جنانی دنبال خواهد شد.

 مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی و مداحی علی پاکزمان و صادق قمی، دوشنبه و سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر خلج و مداحی حاج قربانی و ابوالفضل محمدی، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین رضایی و مداحی شاقلانی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدریان و مداحی ابوالفضل ناظم و مهدی افراز برگزار می‌شود.

 مراسم بعد از نماز عصر نیز در طول هفته به ترتیب با مداحی یاسین شیخ‌زاده، محمود بذری، مهدی تدینی، سیدحسین جعفری نژاد، مجتبی خرسندی و جواد هاشمی دنبال می‌شود.

 مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر نیز در قالب برنامه کارشناس محور شنبه با اجرای عابدی، حضور حجت‌الاسلام رضا محمدی شاهرودی به‌عنوان کارشناس احکام و مداحی محمد حیدری، یکشنبه با اجرای علی اسماعیلی، حضور حجت‌الاسلام محمد سعیدی آریا به‌عنوان کارشناس احکام و مداحی حمید محمدی، دوشنبه با اجرای علی اسماعیلی و حضور حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل به‌عنوان کارشناس سبک زندگی اهل‌بیت (ع) و مداحی مهدی نجفی برگزار خواهد شد.

 همچنین مراسم قبل از اذان مغرب سه‌شنبه با اجرای حسین حیدری و حضور حجت‌الاسلام محمدرضا اعوانی به‌عنوان کارشناس نهج‌البلاغه و مداحی رحمانی، چهارشنبه با اجرای رضا حبیبی و حضور آیت‌الله طبسی به‌عنوان کارشناس سیره شهدا و مداحی حبیب خیابانی، پنج‌شنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با اجرای علی اسماعیلی و کارشناسی حجت‌الاسلام حمید ملکی و جمعه با اجرای حسین حیدری، سخنرانی حجت‌الاسلام محمد شهبازیان و قرائت زیارت آل یاسین با نوای میثم طاهری برگزار می‌شود.

 مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، حبیب‌الله فرحزاد، احمد لقمانی، سیدحسین مؤمنی، سیدحمید میرباقری، سیدمیرهاشم حسینی و سید علیرضا تراشیون و مداحی سید رضا تحویلدار، احمد واعظی، حمزه علیپور، محمدجواد احمدی، حسن حیدرزاده، علی مهدوی‌نژاد و یزدان ناصری برگزار خواهد شد.

 گفتنی است یکشنبه‌شب بعد از نماز عشا زیارت فاطمتین با نوای رضا ایزدی و پنج‌شنبه‌شب زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود.