به گزارش پایگاه خبری استان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیه، کاروان سفیران اهل بیت(س) به همراه پرچم متبرک حرم مطهر بانوی کرامت با حضور در سبزه میدان رشت در جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها شرکت کردند و مورد استقبال مردم رشت قرار گرفتند.

 حضور در دعای ندبه در جوار مزار شهدای آستانه اشرفیه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از آنها، حضور در جشن مردمی در مسجد حضرت موسی ابن جعفر(ع) و حضور در حرم حضرت فاطمه اخری (س) از جمله برنامه های سفیران کریمه در استان گیلان بود که مورد استقبال ویژه مردم قرار گرفت.

 همچنین عیادت از بیماران در بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه، شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه این شهرستان و دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت مجید یوسفی و شهیدان عزمی و گرامی نیز از جمله برنامه های سفیران کریمه در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان بود.

خادمین حرم مطهر بانوی کرامت سپس در حرم مطهر سید جلال الدین اشرف (ع) در میان مردم استان شهید پرور گیلان حضور یافتند و عطر بوی حرم فاطمی را در میان مردم پخش کردند.

گفتنی است سفیران حرم مطهر بانوی کرامت سپس در جشن دختران معصومی و جشن بزرگ شهرداری رشت استان گیلان شرکت کردند و به اجرای برنامه های فرهنگی جهت نشر معارف اهل بیت پرداختند.

انتهای پیام