به گزارش پایگاه خبری استان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، خادمان حرم مطهر بانوی کرامت به همراه پرچم متبرک حرم مطهر بانوی کرامت با سفر به استان فارس در قالب طرح سفیران کریمه اهل‌بیت در شهرهای سورمق، آباده، بهمن و روستای گردشگری خسروشیرین حضور یافتند.

 خادمان حرم مطهر بانوی کرامت به همراه پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) با شرفیاب شدن در آرامگاه شهدای گمنام شهر سورمق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با مدیحه‌سرایی، توزیع متبرکات و پرچم گردانی حال و هوای حرم مطهر بانوی کرامت را به این شهر بردند.

 دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس و حضور در جشن روز دختر در شهر سورمق استان فارس از جمله فعالیت‌های سفیران کریمه در این استان بود.

 همچنین حضور در شهرستان آباده و شرکت در جشن تکلیف دختران ماه، دیدار با امام‌جمعه و نماینده مجلس خبرگان رهبری شهرستان آباده، دیدار و تجلیل از خانواده شهدای شهرستان آباده، سرکشی از کارخانه کاشی دی، دیدار با خانواده خیر نیک‌اندیش مهندس احمدی، حضور در مراسم بدرقه دختران برتر قرآنی شهرستان، حضور در مرکز توان‌بخشی حضرت عباس علیه‌السلام، دیدار با اعضای بسیجی گردان ۱۰۹ قمر بنی‌هاشم و عیادت از بیماران در بیمارستان امام خمینی (ره) از دیگر فعالیت‌های سفیران کریمه در استان فارس بود.

 گفتنی است سفیران کریمه اهل‌بیت (س) ضمن تجلیل از آتش‌نشان‌های فداکار شهر آباده و دیدار با مدیران مدارس این شهرستان در شام ولادت بانوی کرامت در پارک شهدای گمنام شهرستان آباده حضور پیدا کردند و برنامه‌هایی نظیر مدیحه‌سرایی، بیان کرامات حضرت معصومه (س)، توزیع متبرکات و پرچم گردانی در میان ارادتمندان به اهل‌بیت عصمت و طهارت را در این مراسم اجرا کردند.

 همچنین حضور در جشن روز دختر اهالی روستای گردشگری خسروشیرین، حضور در جشن روز دختر مدرسه دخترانه شهدا شهر بهمن، دیدار با امام‌جمعه شهر بهمن و حضور در جشن روز دختر مدرسه دخترانه شاهد ام‌ابیها (س) از دیگر برنامه‌های سفیران کریمه در استن فارس بود.

انتهای پیام