به گزارش پایگاه خبری استان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیه، سفیران کریمه اهل بیت(س) به مناسبت دهه کرامت در میان مردم و مسئولین شهرهای ساری، فریدونکنار، نوشهر، قائم شهر، بابل، چالوس و آمل استان مازندران حضور یافتند.

خادمان حرم مطهر بانوی کرامت در شهرستان قائم شهر با حضور در اداره زندان ها از رئیس اداره زندان های این شهرستان با اهدای متبرکات فاطمی تقدیر و در ادامه با حضور در گلزار شهدای امامزاده اسماعیل (ع) قائم شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

حضور سفیران کریمه در شهرستان ساری با استقبال گرم مردم و مسئولین این شهرستان همراه بود و سپس در جشن های روز دختر در حسینیه امام سجاد(ع)، بوستان ولایت و مدرسه دخترانه مبین شرکت کردند و در ادامه از نمایشواره شهدای خانطومان مازندران دیدن کردند.

خادمان حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) در شهرستان نوشهر نیز برنامه های متنوعی از جمله حضور در مزار شهدای گمنام، عیادت از بیماران بیمارستان شهید بهشتی، حضور در دانشگاه  نیروی دریایی، حضور در دبیرستان دخترانه علوم ومعارف اسلامی صدرا، حضور در مدارس ابتدایی دخترانه و دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان را اجرا کردند

خامین حرم مطهر کریمه اهل بیت با حضور در بازارچه خیریه دختران ایتام و جشن به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در استان مازندران به نشر معارف اهل بیت پرداختند.

حضور در بیمارستان رازی تامین اجتماعی شهرستان چالوس، زیارت امام زاده ابراهیم شهرستان آمل، بازدید از یادبود شهدای خان طومان در شهرستان فریدونکنار، دیدار با امام جمعه بابل و حضور در جشن مدرسه دخترانه بنت الهدی این شهر از دیگر برنامه های سفیران کریمه در استان مازندران بود.

خامین حرم مطهر بانوی کرامت با حضور در بازارچه خیریه دختران ایتام استان مازندران عطر و بوی حرم مطهر حضرت معصومه(س) را در میان دختران ایتام بردند.

انتهای پیام