به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با کاظم مجتبایی مشاور معاونت بهداد فراجا که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام گرفت ضمن اشاره به تلاش نیروهای امنیتی در کشور گفت: خداوند متعال امور خودش را از طریق اسباب دنیایی انجام می‌دهد؛ مانند امنیت که شما نیروهای امنیتی اسباب الهی برای انقلاب اسلامی شمرده می‌شوید.

 وی افزود: هر انسان می‌تواند اسباب الهی برای خود و دیگران باشد؛ اما شرط آن این است که حرکتی داشته باشد و در این راه تلاش کند.

 امام‌جمعه قم در ادامه افزود: نهضت‌ها و قیام‌های آزادی‌بخش هم از طریق اسباب الهی میسر می‌شود و نصرت خدا را در پی دارد؛ اما هزینه آن می‌تواند سخت باشد؛ مانند قیام امام حسین (ع) که نهضت اسلامی را زنده کرد و با شهادت و اسارت اهل‌بیت علیهم‌السلام همراه بود.

 وی با اشاره به خیزش اخیر مردم در تشییع شهدای خدمت اظهار کرد: ما از اتفاقی که برای شهدای خدمت افتاد بسیار ناراحت هستیم؛ اما با کمی توجه می‌بینیم همان‌طور که وجود زنده این شهدا باعث برکت زیادی برای انقلاب اسلامی به‌ویژه مردم بود، شهادت آنها نیز باعث خیزش مردم و تکانه‌ای به وجدان مسئولین نظام است.

 آیت‌الله سعیدی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی از این حرکت و خیزش مردمی بسیار عصبانی شدند؛ زیرا که تمام نقشه‌های آنان به برکت خون شهدای خدمت خنثی شد.