به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، حسین یکتا در دوره «انتخابات و شهدای خدمت» که ظهر امروز ویژه خادمان حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) در شبستان حضرت زهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در خصوص عملیات کربلای پنج در دفاع مقدس فرمودند، شب‌های عملیات کربلای ۵، شب‌های قدر انقلاب اسلامی بود و هرکس آن عملیات را فراموش کند اسمش از اردوگاه انقلاب خط می‌خورد.

وی ادامه داد: تعدادی غواص که از عملیات کربلای ۴ جا مانده بودند و شهید گمنام شده بودند، در سال ۹۵ کشف شدند و برگشتند و حال مردم را در آن کنش‌های سیاسی خوب کردند.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار افزود: میخواهم بگویم گاهی وقت ها اثر خوب انسان در زندگی معلوم نمی شود اما اگر کار بخاطر رضای خدا باشد، خدا  به خون انسان عزت خواهد داد.

یکتا با اشاره به مراسم تشییع شهدای خدمت و اثر ماندگار آنان در کشور اظهار کرد: هر جایی که خون انسانِ خوب و مظلومی بر زمین ریخته شد، کار امت اسلامی برای رسیدن و وصل شدن به حضرت بقیه الله اعظم سرعت بیشتری پیدا کرد.

وی افزود: هر گاه خون در راه خدا ریخته شود، محور اتفاقات مهم قلمداد می شود و امروز که خون شهدای خدمت در راه خدا ریخته شد، نشان داد شهدا زنده اند و این خون ها چقدر اثرگذار است و می تواند در جامعه تحول ایجاد کند.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به رسانه ضعیف دولت سیزدهم اظهار کرد: یکی از انتقادات به دولت سیزدهم ضعف رسانه این دولت بود، اما چون رییس جمهور ما کار با اخلاص کرد خدا رسانه دولت سیزدهم شد و این پیام را برای ما داشت که کدخدای همه دلها خدا است.

یکتا با اشاره به برکت در راه خدا بودن، بیان کرد: وقتی کاری برای خدا صورت گیرد، خداوند کاری می کند که اسم شما تا ابد با عزت در سینه ها بچرخد و همه بدانند که کار اصلی دست خداوند متعال است.