به گزارش پایگاه خبری حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، طرح تابستانه مهر بهشت به همت اداره امور فرهنگی خواهران ویژه عموم دختران ۱۲ تا ۱۷ سال هر روز از ساعت ۱۶:۱۵ تا ۱۷:۴۵ در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در قالب طرح مهر بهشت شنبه‌ها کلاس چرم دوزی و عکاسی با موبایل، یکشنبه‌ها کلاس نویسندگی خلاق، تاج و ریسه و نقاشی روی پارچه، دوشنبه‌ها کلاس گلدوزی و جواهر دوزی روی پارچه، سه‌شنبه‌ها کلاس تولیدمحتوا با موبایل و چهارشنبه‌ها کلاس طراحی را برای عموم دختران ۱۲ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در طرح تابستانه مهر بهشت پس از کلاس های آموزشی می‌توانند از برنامه‌های فرهنگی گپ و گفت دوستانه، مسابقه کتاب و انواع میزهای بازی بهر‌ه‌مند شوند.

همچنین طرح مهر بهشت پنجشنبه‌ها از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ کلاس‌های تقویت درسی، ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۰۰ کلاس خطاطی و ساعت۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ محفل دختران بهشتی را دنبال خواهد کرد.

مکان برگزاری طرح تابستانه مهر بهشت در رواق معصومانه حرم مطهر بانوی کرامت واقع در بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) خواهد بود و شرکت در این کلاس ها برای عموم دختران ۱۲ تا ۱۷ سال آزاد است.

انتهای پیام