به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، حجت الاسلام و المسلمین حبیب‌الله فرحزاد، صبح امروز در مراسم عزاداری ویژه خواهران در حرم مطهر بانوی کرامت گفت: امام رضا علیه‌السلام خطاب به «ریان بن شبیب» می فرماید اگر می خواهید در معیت ما باشید باید با حزن ما محزون و با فرح ما شادمان باشید.

وی افزود: هر انسانی که بخواهد در معیت اولیاء الهی و اهل بیت(ع) باشد باید تمام ابعاد زندگی اش و حیات و مماتش همانند اهل بیت(ع) باشد.

فرحزاد تاکید کرد: سرمایه های سنگینی برای گمراه نمودن و به ابتذال کشیدن جوانان و نسل جوان انجام می شود چرا که شیاطین انسی شبانه روز در حال فعالیت هستند.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت یادآور شد: رفقای ناباب بیشترین تأثیر را در گمراهی دارند در حالی که رفیق خوب یک مامور و فرشته خوب خداوند است.

وی افزود: حضرت علی علیه السلام  به کمیل می فرمایند زمین از دام شیاطین انباشته است و هیچ احدی نمی تواند نجات پیدا کند مگر اینکه به ما اهل بیت(ع) متوسل شود و به دامن ما چنگ بزند.

فرحزاد در ادامه گفت: بالاترین پناهندگی چنگ زدن است که شدت پناهندگی و استغاثه را نشان می دهد که محکم و با قوت است و بالاتر از توسل است.

وی افزود: انسان هر طور که می تواند باید سوار کشتی نجات اهل بیت(ع) شود تا بتواند از دام شیاطین نجات پیدا کند.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: حتی اگر دشمنان به اهل بیت(ع) مراجعه می کردند مورد اکرام واقع می شدند چرا که اکرام نمودن از خصائص اخلاقی اهل بیت(ع) است.

وی افزود: نباید از اهل بیت(ع) فقط درخواست های دنیوی داشته باشیم بلکه باید چیزهایی را بخواهیم که ماندگاری داشته باشند و خیر دنیا و آخرت ما در آن جمع شده باشد.

فرحزاد تأکید کرد: از اهل بیت(ع) به جز خیر و نیکی صادر نمی شود چرا که تمام وجود اهل بیت(ع) خیرخواه بودن بشریت است.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت یادآور شد: بعضی از انسان‌ها متأسفانه در خواسته‌های خودشان در مقابل اهل بیت(ع) خیلی کوته فکر هستند و درخواست‌های جزئی دارند در حالی که اهل بیت(ع) معدن تمام خوبی‌های دنیا و آخرت هستند و انسان زرنگ چیزهایی را طلب می‌کند که همیشگی باشد چرا که انسان برای ابدیت خلق شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه امام حسین علیه‌اسللام یعنی اینکه انسان خواسته‌های خودش را کنار بگذارد و خود را متوجه این مسئله نماید که اهل بیت(ع) چه چیزی از محبین و شیعیان خود می خواهند.

فرحزاد یادآور شد: یکی از بهترین درخواست هایی که ما می توانیم از اهل بیت(ع) داشته باشیم این است که همان حیات و ممات اهل بیت(ع) را برای خودمان بخواهیم.