به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد طی سخنانی در مراسم عزاداری شام شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار داشت: در فراز آخر دعای بیستم صحیفه سجادیه سه درخواست وجود دارد که قابل‌توجه است که اگر به استجابت برسد قابل‌تأمل خواهد بود.

 وی افزود: دعاکننده از خداوند تنبه و آگاهی از خواب غفلت از راه ذکر الهی و مصروف شدن عمر به طاعت الهی و اکتساب کمالات دنیوی و اخروی از راه محبت الهی را می‌خواهد.

 استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: در عالم چیزی شیرین‌تر از یاد خدا وجود ندارد درحالی‌که ذکر غیر خداوند دل انسان را از بین خواهد برد.

 فرحزاد تأکید کرد: غفلت از یاد خدا ریشه تمام بدی‌ها و خبائث است و یاد خداوند ریشه تمام خوبی‌ها و حسنات است.

 وی گفت: ذکر زبانی نمی‌تواند انسان را نجات بدهد بلکه ذکر و توجه قلبی می‌تواند مایه آرامش و نجات‌بخش انسان شود و اگر کسی خدا را فراموش کند دست به هر جنایتی خواهد زد که مصداق بارز این افراد در واقعه کربلا به‌وضوح مشخص است.

 سخنران حرم مطهر بانوی کرامت یادآور شد: انسان اگر با خداوند باشد همه چیز را دارد و منهای خداوند تماماً پوچ خواهد بود.

 فرحزاد در ادامه گفت: تمام دعاهایی که از لسان اهل‌بیت (ع) صادر شده است نامه بندگان خالص به خداوند است.

 وی تأکید کرد: دستگاه سیدالشهدا در این عالم هستی یک استثنا است چون حضرت تمام هستی‌اش را در راه خدا عطا نمود.

 فرحزاد خاطرنشان کرد: خانه خداوند در موسم حج در شلوغ‌ترین موقع حدود ۳ الی ۴ میلیون حاجی دارد اما در ایام اربعین سیدالشهدا بیش از ۳۰ میلیون زائر به سمت کربلا راهی می‌شوند و اگر ۳۰ میلیون جمعیت وارد هر منطقه‌ای بشوند قحطی ایجاد می‌شود اما در ایام اربعین بدون اینکه احدی گرسنه یا تشنه بماند تمام امکانات فراهم می‌شود.

 وی یادآور شد: میلیون‌ها نفر به‌صورت شبانه‌روزی فقط زحمت پذیرایی را از زائر را می‌کشند درحالی‌که تمام این اقدامات مردمی است.

 فرحزاد تأکید کرد: عظمت دستگاه سیدالشهدا تماماً به‌خاطر پیوند امام حسین علیه‌السلام با خداوند است درحالی‌که از دشمنان سیدالشهدا امروزه نه اثری است و نه اسمی و اگر هم اسمی باشد مورد لعن و نفرین قرار می‌گیرند.