به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، هادی محمودنژاد مدیر موکب حرم مطهر بانوی کرامت در مراسم بدرقه خانواده‌های شهدای مدافع حرم توسط خادمان موکب با اشاره به مقام و جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران و لزوم تکریم خانواده های آنان خاطرنشان ساخت: خدمت در این دستگاه شریف و نورانی که منتسب به کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها می باشد باعث افتخار ماست.
وی افزود: اِنَّ الحسینَ مِصباحُ الهُدی و سَفینةُ النَجاة؛ همانا حسین چراغ هدایت و کشتی نجات است؛ این حدیث نبوی اشاره به جایگاه رفیع سیدالشهدا علیه السلام در هدایت و نجات انسان‌ها دارد.
مدیر موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خاطرنشان ساخت: خدمت به همه زوار به ویژه خانواده های منتسب به شهدا واقعا افتخار بزرگیست؛ شهدای گرانقدر و معززی که حرکت عظیم پرشور و ملی زوار به برکت خون مطهر آنان است؛ این امنیتی که هم در کشور خودمان و هم در کشور دوست و برادر عراق می باشد همه مرهون فداکاری های آنان است.
محمودنژاد گفت: من به نوبه خودم و همچنین از طرف تولیت محترم حرم بانوی کرامت خدمت تک تک شما عزیزان خیر مقدم عرض می کنم، انشالله سفرتان به سلامت باشد.
وی در پایان ابراز داشت: برای خدام موکب افتخار بزرگی بود که به شما خدمت کنند؛ امیدواریم با دعای شما و همه عاشقان و زوار اهل بیت علیهم السلام مردم غزه هم نجات پیدا کنند و نسل این صهیونیست های کودک کش و جنایتکار از روی زمین برداشته شود.