به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، اداره امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) همزمان با هفته صنایع دفاعی با هدف دفاع از مردم مظلوم غزه و پاسخگویی تهران به ترور اسماعیل هنیه عصر دیروز در محفل دخترانه مشکات الکریمه(چله وصال) که در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد پیشرفت دستاوردهای صنعت دفاعی و موشکی ایران را برای دختران جوان تبیین کرد.

در این محفل دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های صنایع دفاعی، موشکی، دفاع سایبری و ابزارهای لازم برای پاسخ سخت به متجاوزان_اسرائیلی در دفاع از مردم غزه برای دختران گروه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال بازگو شد.

بصیرت افزایی نسبت به دستاوردهای علمی و دفاعی انقلاب اسلامی و محور مقاومت و افزایش آگاهی قشر جوان نسبت به عرصه های جنگ سخت و فیزیکی و تقابل با شبهات دشمن در فضای مجازی و پاسخگویی به این شبهات از مهم ترین اهداف برگزاری این محفل معارفی و بصیرتی بود.

لازم به ذکر است، بانوان و دختران در گروه‌های سنی مختلف با عضویت در کانال آستان مهر به ادرس@astanehmehr می توانند از برنامه های فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای خواهران مطلع شوند.