به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان جعفرآباد قم ضمن دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی به ارائه گزارش پرداختند.

 در ابتدای این دیدار محمد خامه‌یار ضمن ارائه گزارش از روند فعالیت‌ها گفت: کمبود امکانات ورزشی و فرهنگی در شهرستان از مشکلات پیش روی بوده و امیدواریم با تدبیر تولیت حرم مطهر بانوی کرامت این مشکلات مرتفع شود.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان جعفرآباد خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی و ملی و مذهبی به طور مستمر در سطح شهرستان در حال انجام است و تمامی اعضای این شورا که به نمایندگی از ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف هستند با همدیگر همدل و هماهنگ بوده و هیچ‌گونه کوتاهی در اقدامات وجود ندارد.

 در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمی بصیر امام‌جمعه جعفرآباد نیز با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: وفاق و یکدستی در میان مدیران شهرستان کاملاً مشهود است و تلاش می‌شود این همدلی روزبه‌روز مضاعف شود.

 وی افزود: تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در سطح شهرستان و بررسی مشکلات زیرساختی همواره موردتوجه بوده است.

 سپس فرماندار جعفرآباد ضمن ارائه گزارش از اقدامات زیرساختی گفت: فرهنگ مذهبی خاصی در سطح شهرستان حاکم است و مشارکت بالای خیرین امری است که قابل‌ستایش بوده به‌طوری‌که در سه سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان منابع مالی از سوی خیرین در سطح شهرستان هزینه شده است.

 وی افزود: سامان‌دهی انجمن‌های فرهنگی، برگزاری مراسمات ملی و مذهبی، تجلیل از خادمان حسینی و…از جمله این اقدامات است.

 خاطرنشان می‌شود این جلسه با حضور شهردار، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد قم، امام‌جمعه، رئیس جمعیت هلال‌احمر، رئیس آموزش‌وپرورش، اعضای شورای شهر جعفرآباد و جمعی از مسئولان در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی برگزار شد.