به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در جلسه درس اخلاق مدیران حرم مطهر بانوی کرامت که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، ابراز داشت: حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها هم در دوران امامت پدر بزرگوارشان و هم در دوران امامت برادر بزرگوارشان در عین محدودیت‌هایی که داشتند به تکلیف دینی خود عمل نمودند.

وی افزود: بانوی کرامت مصداق بارز مهاجر فی‌سبیل‌الله هستند و با این هجرت خود به اسلام و ولایت خدمت بزرگی نمودند.

امام‌جمعه قم اظهار داشت: شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان داغ بزرگی را بر دل امت اسلام گذاشت اما شهادت آرزوی دیرینه شهید سید حسن نصرالله بود و برای شهادت خود دعا می‌کرد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت خاطرنشان کرد: جایگاهی که خادمان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها دارند یک جایگاه مقدس است و این مسئله نباید موجب شود انسان از این کرامت و شرافت غفلت کند و یا خود را گم کند.

وی تأکید کرد: بالاترین عنوان و جایگاه در حرم مطهر بانوی کرامت، عنوان خادمی و جاروکشی است به همین خاطر حفظ روحیه خادمی در هر جایگاهی بالاترین درجه است.

وی یادآور شد: مدیران باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر از مدیری گله‌مند و یا ناراحت هستند مستقیم با طرف مقابل در میان بگذارند و از حاشیه و حاشیه‌سازان دوری کنند چراکه اکثر مواقع با صحبت مستقیم مشکلات مرتفع خواهد شد.

سعیدی در پایان گفت: باید مدیران تلاش نمایند خدمت در این جایگاه و این بارگاه را به معنای واقعی کلمه حفظ کرده و روحیه خدمتگزاری را سرلوحه خود قرار دهند.