به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، به همت اداره خبر و اطلاع‌رسانی و اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت نمایشگاه عکس گروهی «نور و آیینه» در ایام معصومیه در حرم مطهر بانوی کرامت برپا شد.

 محسن کرمعلی دبیر نمایشگاه عکس «نور و آیینه» در گفت‌وگویی خبری اظهار داشت: فراخوان شرکت در این نمایشگاه در سه موضوع جشن‌های سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم، گل‌آرایی حرم مطهر و زائر و زیارت از اول تا سوم مهر صادر شد و در این مدت ۲۴۰ عکس از ۶۰ عکاس برای شرکت در این نمایشگاه به دبیرخانه ارسال شد.

 دبیر نمایشگاه عکس «نور و آیینه» ادامه داد: از میان ۲۴۰ عکس ارسالی، ۲۰ عکس از ۱۸ عکاس توسط محسن قائمی، محمد اخلاقی و حمید عابدی از عکاسان پیش‌کسوت قمی داوری و انتخاب شده است.

 وی گفت: عکاسانی که آثارشان در این نمایشگاه برگزیده شد عبارت از امیر حسامی نژاد، علی احمدنیا، زینب ایرانی، زهرا ایزدخواه، مهدی بخشی، زهرا پناه، مهدی جعفری، هدی حاج غفاری، زینب سادات حدادی، رضا رمضانی، حسین شاهبداغی، زهرا عبداللهی، عباس فرامرزی، سید محمدمهدی قدس علوی، عارفه کوچک یزدی، سیده زهرا موسویان، اعظم مؤمنیان و حسین یاراحمدی هستند.

 کرمعلی افزود: این نمایشگاه از ۱۲ مهرماه در صحن صاحب‌الزمان (عج) حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برپا شده و تا ۲۱ مهرماه ادامه خواهد داشت.