به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مهد کودک کریمه تحت نظر آستان‌ مقدس‌ حضرت معصومه (س) برای برگزاری دوره های قرآنی از کودکان ۴ تا ۶ سال برای ترم پاییز ثبت نام می کند

این دوره های آموزشی قرآنی شامل دوره آموزشی آیه‌های مهربانی و حفظ موضوعی قرآن ویژه متولدین نیمه دوم ۱۳۹۸ و نیمه اول ۱۳۹۹ می شود.

بیان مفاهیم اخلاقی قرآنی، تقویت هویت دینی کودک، توجه به موضوعات و مناسبت‌های ملی و مذهبی از مهم ترین نکات آموزشی است که در این مهد کودک قرآنی در قالب بازی، نمایش عروسکی، قصه، خلاقیت با مشارکت کودکان به آنها آموزش داده می شود.

این دوره های قرآنی همزمان با ترم تابستان به صورت آزمایشی در مهد کودک کریمه برای کودکان ۴تا ۶  سال برگزار شد و با توجه به بازخورد مثبت، ثبت نام ترم پاییز این دوره ها به صورت عمومی از کودکان علاقه‌مند به مباحث قرآنی انجام می شود.

ثبت ‌نام مهد کودک کریمه از ۷ مهر آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد؛ خانواده ها برای کسب اطلاع بیشتر می توانند همه روزه از  ساعت ۹ تا ۱۴ با شماره  ۳۷۱۷۵۵۱۷ تماس بگیرند و یا با ارسال عدد ۱۱۱ به شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ برای ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است ثبت‌نام از طریق وبگاه http://www.Qhkarimeh.ir امکان پذیر است و خانواده های بزرگواری که قصد ثبت نام برای ترم دوم در این مهد کودک را دارند باید گزینه سر فصل ترم ۲ را انتخاب کنند.