به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با نمایندگان عتبه حسینی که صبح امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار داشت: گاهی مواقع تأخیر در نصرت الهی بر اساس حکمت است چراکه اهل ایمان در طولانی‌شدن جنگ‌ها تجربه‌هایی برای مقابله با دشمنان کسب خواهند کرد که در جای دیگر موفق به کسب آن‌ها نخواهند شد.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: بسیاری از جنگ‌ها کلاس درس‌آموزی برای نحوه مقابله تمام‌عیار با دشمنان اسلام است چراکه طبق فرموده قرآن کریم بعضی از دشمنان را فقط خدا می‌شناسد و این دشمنان منافق گونه عمل می‌کنند؛ اما در جنگ چهره خبیث آن‌ها مشخص می‌شود.

 امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: در حوادث و جنگ‌هایی که اسرائیل به راه انداخت عده‌ای بودند که خود را دوست مسلمانان و مردم فلسطین و لبنان معرفی می‌کردند؛ اما با ادامه جنگ چهره منافق گونه آن‌ها افشا شد.

 وی یادآور شد: حتی دشمنان نسبت به مرجع عظیم‌الشأن آقای سیستانی تبلیغات مسموم کرده بودند و به‌گونه‌ای وانمود می‌کردند که آقای سیستانی هیچ موضعی نسبت به دشمنان ندارد؛ اما با افشای نقشه ترور آقای سیستانی در اتاق جنگ اسرائیل معلوم شد که دشمنان چه نقشه‌های شومی را تدارک دیده‌اند.

 سعیدی در ادامه گفت: اسرائیل در صدد این بود که با ارتباط‌گیری با کشورهای مسلمان، ایران را منزوی کند؛ اما ابتکار عمل حماس در ۷ اکتبر تمام نقشه‌های این رژیم جعلی را نقش‌برآب کرد و این اقدامات جنون‌آمیز اسرائیل در کشتار بی‌گناهان غزه به‌خاطر شکست‌های بین‌المللی این رژیم جعلی است.

 وی خاطرنشان کرد: دولت‌های مسلمان باید اتحاد و انسجام خود را حفظ کرده و با همدیگر به یاری مظلومان فلسطین و غزه بشتابند تا نصرت الهی نیز شامل حال آن‌ها شود.