آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نظر دارد نسبت به تهیه لباس فرم پرسنل مورد نیاز خود از طريق مناقصه اقدام نمايد. بنابراين از مدعوین دعوت می‌شود ضمن مد نظر قرار دادن شرايط و مشخصات عمومی و اختصاصی کالا به شرح ذیل، قيمت پيشنهادی خود را به شرح ذیل اعلام فرمایند.

الف) شرایط اختصاصی:

  1. تعداد لباس مورد نیاز ۵۰۰ دست میباشد که هر دست شامل ( یک دست کت و شلوار ، یک عدد شلوار تک اضافی، دو عدد پیراهن ) تعداد دست مورد نیاز تا ۱۵% قابل افزایش یا کاهش خواهد بود .
  2. مدل کت و شلوار راسته با الگوی اداری و کیفیت دوخت عالی.
  3. مدل پیراهن یقه دار ، دوخت دو سوزنه ( طبق نمونه موجود ).
  4. نمونه های لباس فرم آستان مقدس ملاک اصلی در انتخاب طرح و الگو میباشد اما هرگونه تغییر در مدل ، الگو ، رنگ لباس و کت و شلوار ، پس از عقد قرارداد و قبل از شروع فرآیند دوخت از طرف خریدار مجاز می‌باشد .
  5. تهیه و خرید تمام نهاده های دوخت اعم از پارچه ، مویی، لایی چسب ، آستر ، دکمه ، سگک ، زیپ و …. به مقدار لازم و با بهترین کیفیت به عهده فروشنده می‌باشد.
  6. . پارچه و تمام خرج کار به کار رفته (مویی، لایی چسب ، آستر کت و شلوار ، دکمه ، سگک ، زیپ و …. ) جهت بررسی کیفیت و تطابق با مشخصات درخواستی ، قبل از شروع کار باید به تأیید ناظر قرارداد رسیده باشد .
  7. در صورت عدم تطابق جنس به کار رفته پایانی با نمونه ارائه شده و یا استفاده از نهاده های دوخت بدون کیفیت و یا بدون تائیدیه ناظر, اجناس تولید شده به فروشنده عودت داده خواهد شد.
  8. مشخصات پارچه مورد نیاز :
    الف : پارچه کت و شلواری سرمه ای ، تولید شده در کارخانجات جامعه یا مطهری ، با ترکیبات ۴۵% پشم و ۵۵% ترویرا با نخ نمره ۵۲
    ب : پیراهن طوسی یا یاسی رنگ ، ساده ، با پارچه آرو (تترون ساده درجه یک) با ترکیبات ۶۵% پلی استر و ۳۵% ویسکوز با دوخت دوسوزنه که به تایید ناظر قرارداد می رسد.
    ج : جهت خرج کار و نهاده های دوخت ، فروشنده میبایست از نمونه های ذیل و یا موارد مشابه که کیفیت و جنس آن مورد تأیید ناظر قرارداد باشد استفاده نماید . مویی ال شین کره ای ، آستر سارژ ژاپن ، توبره داخل جیب تترون درجه یک ایرانی، لایی چسب دور یقه و مچ پیراهن و کت پرشین و ال شین کره ، دکمه ، سگک و زیپ از بهترین جنس موجود در بازار ( به تشخیص ناظر)

آگهی مناقصه تهیه لباس فرم پرسنل ۱۴۰۴

ب) شرايط عمومی

  1. تحویل و دریافت اسناد از تاریخ ۱۴۰۳/۱۱/۱ به مدت هفت روز ( تا پایان وقت اداری تاریخ ۱۴۰۳/۱۱/۷) خواهد بود.
    دریافت اسناد از طریق سایت آستان مقدس به نشانی amfm.ir و یا به صورت حضوری از دبیرخانه آستان صورت میپذیرد . تحویل اسناد از طریق پست و یا با مراجعه حضوری تحویل دبیرخانه آستان مقدس انجام گردد . آدرس تحویل حضوری و یا ارسال پستی اسناد ” قم ،خيابان انقلاب(چهارمردان)، خيابان شهيدان شاهرودي، مجتمع ادارات آستان مقدس قم ، دبیرخانه آستان مقدس ” میباشد .
  2. متقاضی متعهد میگردد که قيمت‌هاي ارائه شده ایشان تا حداقل یکماه بعد معتبر می باشد.
  3. پیشنهادهای واصله حداکثر ۱۰ روز پس از پایان مهلت ارسال مدارک در محل مجتمع اداری آستان مقدس بررسی و نتایج اعلام خواهد شد . نفر اول مكلف است حداكثر ظرف مدت پنج روز كاري پس از دعوت ( تلفنی یا کتبی ) جهت انعقاد قرارداد به مديريت حقوقی آستان مقدس (به آدرس فوق‌الذكر) مراجعه نمايد؛ در غير اين صورت سپرده وي به نفع آستان مقدس ضبط و از نفر دوم دعوت به عمل خواهدآمد. درصورت عدم مراجعه نفر دوم ظرف مدت پنج روز كاري پس از دعوت، سپرده وي نيز به نفع آستان مقدس ضبط خواهد شد .
  4. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به صورت ضمانتنامه بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۴۹۳۰۹۵۴۱۷۲ بانک ملت به نام آستان مقدس قم میباشد . سپرده شركت كنندگان به جز شركت كنندگان اول ودوم بعد از برگزاري مناقصه و بازگشایی پاکت ها به ايشان مسترد خواهد شد.
  5. برنده مناقصه میبایست هنگام عقد قرارداد یک فقره چک و یا ضمانتنامه بانکی به تشخیص مدیریت مالی آستان مقدس به مبلغ کل قرارداد به عنوان ضمانت انجام تعهدات در وجه آستان مقدس به خریدار تحویل نماید که پس تأیید ناظر قرارداد و تنظیم صورت جلسه تحویل قطعی مسترد خواهد شد .
  6. مبلغ قرارداد طی ۳ مرحله و بدین شرح پرداخت می¬شود : الف) ۵۰% قرارداد به صورت پیش پرداخت در قبال اخذ ضمانتنامه معتبرمورد قبول مدیریت مالی آستان مقدس در هنگام عقد قرارداد. ب) ۴۰% پس از تحویل تمام جنس و رفع کلیه عیوب احتمالی و تایید ناظر. (در صورت عدم دریافت پیش پرداخت مبلغ پرداختی در این مرحله ۹۰% قرارداد خواهد بود . ) ج) ۱۰% پس از تنظیم صورت جلسه تحویل قطعی و تأیید نهایی ناظر قرارداد ( حداقل یک ماه پس از تحویل تمام جنس ).
  7. مدت قرارداد حداکثر ۳ ماه پس از سایز بندی خواهد بود که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.(با توجه به زمان بندی قرارداد,حسب توافق طرفین زمان سایزبندی اعلام خواهد شد)
    فروشنده به ازای هرروز تأخیردرانجام تعهدات به مبلغ ۱% از کل قرارداد جریمه خواهد شد .
  8. به پيشنهادات واصله به صورت ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  9. آستان مقدس قم ضمن بررسی قیمت , کیفیت و سایر شروط , در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است .
  10. هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه میباشد .
  11. کلیه هزینه های نیروی انسانی ، ماشین آلات ، تهیه ، حمل و تخلیه و …. به عهده فروشنده می¬باشد.
  12. هر گونه تعمیرات احتمالی ، دمپا،کمر ، سایز کردن لباس¬ها و … تا زمان آخرین پرداخت به صورت رایگان به عهده فروشنده است.
    (در صورتی که برنده مناقصه از خارج از استان قم باشد , می بایست جهت موارد فوق نماینده ای را در قم معرفی نماید)
  13. لباس¬ها باید مطابق دراپ متناسب با سایز پرسنل و بر اساس اندازه گیری دقیق تحویل گردد.
  14. به قیمت پیشنهادی تحت هیچ شرایطی هیچگونه افزایش بهایی تعلق نخواهد گرفت و هرگونه افزایش در نرخ كرايه‌ها، دستمزد کارگران، جنس، نرخ انواع بیمه، نرخ مالیات و هرگونه عوارض متعلق به این مناقصه به عهده فروشنده است .
  15. کلیه کسورات قانونی مربوط به این قرارداد به عهده فروشنده میباشد . آستان مقدس هیچگونه اضافه پرداختی جز مبلغ قرارداد از این حیث پرداخت نخواهد کرد .
  16. مالیات بر ارزش افزوده و عوارض در صورت ارائه مستندات و ثبت درسامانه مربوط ، جداگانه پرداخت خواهد شد .
  17. پاکت اسناد شامل ۳ پاکت خواهد بود :
    • پاکت الف : فیش واریزی یا مستندات سپرده شرکت در مناقصه.
    • پاکت ب : حاوي گواهي نامه‌ها ، مدارك رسمي مبني برپرداخت ماليات بر ارزش افزوده به مراجع ذيربط ، رزومه مرتبط فروشنده و …
    • پاکت ج : فرم پیشنهاد قیمت( فرم پیوست) ،
  18. خریدار مجاز خواهد بوددر زمان تولید پوشاک، به محل دوخت به منظور نظارت و بررسی در دفعات مکرر مراجعه داشته باشد.
☎️ برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانيد با شماره تلفن‌های
۳۷۱۱۹۱۲۳ با پیش شماره ۰۲۵ تماس حاصل فرمایید.