به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، محفل قرآنی «نغمه ملکوتیان» به همت امورفرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

این محفل قرآنی ویژه خواهران بوده و عموم خواهران جامعه قرآنی، اساتید و قرآن آموزان، خادمان و علاقه‌مندان برنامه‌های فرهنگی و قرآنی می‌توانند در این محفل شرکت کنند.

محفل قرآنی نغمه ملکوتیان سه شنبه ۱۴ دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در صحن امام هادی علیه‌السلام شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برای خواهران برگزار می شود.

تلاوت قرآن کریم، مداحی، تواشیح، ابتهال خوانی، دعا و مناجات از برنامه‌های محوری این مراسم برای خواهران شرکت کننده است.

لازم به ذکر است، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت در فضای مجازی از طریق کانال‌های « آستان مهر»، « معصومانه» و « شده‌ام ۹ ساله» نیز به مناسبت ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت برنامه های متنوعی را برای بانوان در گروه سنی مختلف از کودک نوجوان تا بزرگسال اجرا می‌کند که خواهران با عضویت در این کانال‌ها ضمن مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و قرآنی می‌توانند هدایایی نفیس و متبرک که آستان مقدس برای برگزیدگان در برنامه‌ها در نظر گرفته است را نیز دریافت کنند.