به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با محسن امیدیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام و مدیران کمیته امداد و بهزیستی استان قم با تسلیت رحلت آیت الله صافی گلپایگانی و گرامی داشت دهه فجر اظهار کرد: مردم با یادآوری ارزش‎ها و آرمان‌های انقلاب، نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را شکر می‌کنند.
وی با بیان اینکه هدف ما از برگزاری مراسم و گرامی داشت ایام الله توجه به محورهایی است که علت ایجاد این انقلاب و علت از بین بردن رژیم ستم شاهی بود، افزود: تغییر یک رژیم کار ساده ای نیست و از نظر شرعی و عرفی تبعات و آثار زیادی دارد.
نماینده ولی فقیه در استان قم ادامه داد: یکی از شبهات انقلاب این بود که بر اثر انقلاب یک عده کشته می شوند و مجوز شرعی شما برای انجام این کار چیست؟ که حضرت امام پاسخ دادند که همانطور که امام حسین علیه السلام خون خود و اصحاب را فدا کردند تا ظلم و فساد باقی نماند ما نیز باید مقابل ظلم بایستیم.
وی تصریح کرد: مهمترین رهاورد و دستاورد این خون ها از بین بردن نظام فاسدی بود که به هیچ چیز اعتقاد نداشتند و اسمشان مسلمان و شیعه بود.
سعیدی با بیان اینکه اگر آرمان‌هایی که به خاطر آن انقلاب شد حفظ نشوند خطرناک است و آسیب جدی می بینیم، گفت: خدمات اجتماعی که ستاد اجرای فرمان امام انجام می‌دهد یکی از ارزش‌هایی است که انقلاب به خاطر آن شکل گرفت؛ مردم در انقلاب با اینکه از نظر مالی و امکانات در محدودیت بودند کمک و احسانشان به هم قطع نشد و امروز هم می بینیم که در ایام کرونا با اینکه رونق کسب و کارها کم شد ولی کمک های مردمی بیشتر از قبل شد و نشان می دهدکه ارزش ها همچنان حفظ می شود.
وی با بیان اینکه دشمن از راه‌های نرم و سخت می خواهد به انقلاب ضربه بزند، تصریح کرد: از زمانی که دولت سیزدهم متصدی کار شده ضربه‌های خاصی وارد می‌کنند که نگذارند امید مردم باقی بماند و ناامید شوند که دین اسلام، روحانیت، مؤمنین، متدینین و نخبگان کشور به سرنوشت مردم حاکم بشوند.
امام جمعه قم ادامه داد: هر کس در هر حوزه ای هست باید به جد کار کند، تلاش کند و خود و اطرافیان خود را مراقبت کنند تا کاری کنند که این پرچم را در اهتزاز نگه دارند و به دست حضرت مهدی عجل الله فرجه الشریف بسپارند.
وی افزود: ما از زحمات شما تشکر و قدردانی می‌کنیم ولی همانطور که اهل بیت(ع) برای کارهای خیر توقع تشکر هم نداشتند، نگاه شما هم باید فقط برای رضای خدا باشد تا خدا برکت بدهد و روز به روز انسجام و وحدت بین خدمت گذاران را تقویت کند و بدانید که با این کارها دوستان و محبان انقلاب خوشحال می‌شوند و دشمنان به غضب می آیند.
سعیدی خاطرنشان کرد: امروز روز تجدید عهد با امام است و تجدید میثاق با امام یک کار تشریفاتی نیست بلکه همین کمک رسانی به نیازمندان و دستگیری از محرومان تجدید عهد و میثاق عملی با امام است