به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف عبدی در گفت و گویی خبری اظهار کرد: نمایشگاه فصلی بهار قرآن و عترت که به اهتمام مدیریت کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم مطهر بانوی کرامت در تالار شهید مطهری کتابخانه فاطمی واقع در صحن پیامبر اعظم(ص) در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان  برپا شده بود، پس از ۴۰ روز به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بهار قرآن و عترت حدود ۴ هزار بازدیدکننده داشته است، گفت: این نمایشگاه در ایام نوروز در دو شفیت صبح و عصر و در ایام ماه مبارک رمضان در شیفت شبانگاهی پذیرای علاقه مندان بود.

مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم مطهر بانوی کرامت گفت: نمایشگاه بهار قرآن و عترت در بخش قرآن های چاپی که یکی از گنجینه های کتابخانه فاطمی است مورد استقبال قرار گرفت و کارشناسان موزه و کتابخانه محتوا و آثار قرآنی به نمایش درامده را روایتگری کرده و و به سوالات بازدیدکننده پاسخ دادند.

وی افزود: یادداشت های ثبت شده در دفتر خاطرات نمایشگاه و بازخوردگیری از بازدیدکننده ها نشان می دهد که از نوع آثار قرانی نمایش یافته به ویژه سناریوها و مضامین خاص ارائه شده مانند قرآن های چاپی و ترجمه قرآن ها به ده ها زبان زنده دنیا استقبال خوبی شده است.

عبدی ادامه داد: در بخش آثار قرآنی موزه فاطمی نیز نمایش نظیرسازی ۱۴ قرآن خطی موزه شامل قرآن های نخستین تا سده های واپسین که اثبات می کند از  در طول ۱۴ قرن کتابت قرآن کریم، کلام الله وحی به عنوان اخرین کتاب آسمانی نازل شده، دچار تحریف  نشده و عاری از نقصان و زیاده، در اختیار مسلمان و جهان بشریت قرار گرفته است از بخشهای پر مخاطب این نمایشگاه بود.

وی ادامه داد: بخش معرفی پیشینه فعالیت ها و آیین های قرآنی با تابلوهای اسنادی نیز از بخش هاب مورد توجه بازدید کنندگان بوده است.