به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه ماه محرم ماه حزن آل الله است، ابراز داشت: امام صادق (ع) فرمودند شادی و غم شیعیان ما با شادی و غم ما گره خورده است.

 وی با بیان اینکه شادی و غم نمی‌تواند از زندگی انسان سلب شود، افزود: خداوند فرمود ما شما را بیهوده نیافریدیم؛ یعنی همه چیز انسان روی حساب است؛ ازاین‌رو شادی و غم ما هم باید از روی حساب باشد و اهل‌بیت (ع) به ما خط داده و فرمودند شیعیان ما با شادی ما شاد و با غم ما غمگین هستند.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه اهل‌بیت (ع) در جایی که خدمتی به مردم شود و امر اهل‌بیت احیا شود شاد هستند، گفت: در انتخابات هم اگر انتخاب ما در مسیر احیای امر اهل‌بیت و حفظ ارزش‌های اسلامی باشد موجب شادی اهل‌بیت می‌شود.

 وی گفت: این انقلاب ۴۵ سال روی پای خود ایستاده است؛ ولی برخی از روی ناآگاهی همه خدمات این ۴۵ سال را زیر سؤال می‌برند و می‌گویند ۴۵ سال به مردم دروغ گفته شده است.

 آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه ماه محرم از ماه‌هایی است که امام رضا علیه‌السلام نسبت به آن به ما جهت و خط داده‌اند، گفت: امام هشتم می‌فرمایند مردم عصر جاهلی هم به ماه محرم احترام می‌گذاشتند و در این ماه جنگ و دعوا نمی‌کردند؛ ولی امت پیامبر که با تعالیم متعالی اسلام آشنا شده بودند در ماه محرم با اشرف مخلوقات و ذریه پیامبر خود جنگیدند و ایشان را به شهادت رساندند، ناموسشان را به اسارت بردند و به آنها جسارت کردند و اموالشان را به غارت بردند.

 وی با بیان اینکه بعد از هزار و ۴۰۰ سال امتی آمده است که پای نظام اسلامی خود ایستاده و در هشت سال دفاع مقدس جنگیده و از پای ننشسته، افزود: هیئت رزمندگان از افرادی تشکیل شده که خاک جبهه را خورده و در جبهه‌ها ایثار کرده و برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی از جان و سلامت خود مایه گذاشته بودند.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت رسالت هیئت رزمندگان اسلام را حفظ آثار انقلاب، ارزش‌های مورد تأکید شهدا و آرمان‌های امام دانست و افزود: نباید نسبت به انحراف آسوده‌خاطر باشید؛ بلکه باید همیشه مراقب باشید و هیچ‌گاه از رسالت‌های خود غافل نشوید تا شیطان شما را از مسیری که در آن قدم گذاشته‌اید منحرف نکند.