به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی طی سخنانی در گفت‌و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه ورود بانوی کریمه اهل بیت(س) به شهر مقدس قم برکات بسیاری را برای این شهر به دنبال داشته است، اظهار کرد: در ابتدای ورود مردم از ایشان استقبال مطلوبی کردند و طی دوره‌های مختلف نیز ایشان را مورد اکرام قرار دادند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مؤمنان و نیکان در هر منطقه‌ای سبب رحمت و برکت می‌شود، اضافه کرد: ائمه اطهار(ع) و نزدیکان به ایشان در نقاط مختلف با حضور خود برکات بسیاری را به دنبال داشته‌اند؛ قم نیز به برکت وجود بارگاه حضرت معصومه(س) به پایگاه نشر فرهنگ اهل بیت(ع) تبدیل شده است.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: ایجاد و توسعه‌های حوزه‌های علمیه، تربیت شخصیت‌های برجسته دینی و وجود ۴۰۰ امامزاده در شهر مقدس قم از برکات وجود بارگاه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در این شهر است.

وی با بیان اینکه شهر مقدس قم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است، عنوان کرد: مردم این شهر در دوره‌های مختلف در صحنه دفاع از انقلاب حضور یافته و برای تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) تلاش کرده‌اند.

آیت‌الله سعیدی از بانوی کریمه اهل بیت(س) به عنوان الگویی موفق برای همگان نام برد و گفت: برای اینکه بتوانیم به موفقیت برسیم باید از ایشان در مراحل مختلف زندگی الگوبرداری کنیم.