به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها هادی محمودنژاد مدیر موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا در دیدار جمعی از هنرمندان ضمن ابلاغ سلام آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس قم به تشریح خدمات ارائه شده در این موکب پرداخت و گفت: ما در این موکب وظیفه ای جز خدمت رسانی به زوار حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام نداریم.

وی از موکب آستان حضرت معصومه سلام الله علیها به شهرک خدمت رسان تعبیر کرد و افزود: در این موکب که صحن دوم حرم مطهر بانوی کرامت سلام الله علیها محسوب می شود سعی شده است هرآنچه زائر به آن نیاز دارد در حد وسع به آن پاسخ داده شود و در عرصه های گوناگون به زوار اربعین خدمت ارائه می شود.

مدیر موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به استقبال خوب زوار اربعین حسینی از موکب تاکید کرد: سال به سال بر مشتاقان اربعین حسینی در موکب افزوده می شود و حسب الامر تولیت این آستان مقدس تصمیم به ساخت شبستان فاطمه الزهرا سلام الله علیها گرفته شد که امسال مورد بهره برداری قرار گرفت و زوار از آن بهره مند شدند. خاطرنشان می شود در انتهای این دیدار برخی متبرکات حرم مطهر بانوی کرامت به این هنرمندان اهدا شد.