به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) در آستانه اربعین حسینی اردوی یک روزه دختران بهشتی را ویژه دختران نوجوان ۱۲ تا ۱۷ سال عصر پنجشنبه اول شهریور برگزار کرد.

در این اردوی بصیرتی معارفی که با حضور حدود ۲۰۰ دختر نوجوان در محل سینما تربیت برگزار شد؛ دختران نوجوان در کنار برنامه های معرفتی هفتگی محفل دختران بهشتی این بار خارج از حرم تماشاگر یک فیلم خوب و روضه مصور با عنوان «شور عاشقی» بودند.

این فیلم که اکران اولین فیلم سینمایی از کاروان اسرای کربلا است؛ روایتگر زنی است که روی  تیغه تردید ایستاده، یک طرف حضرت زینب سلام الله علیها دختر امیرالمومنین علی علیه السلام و یک طرف وسوسه و عشق دنیوی است.

این فیلم ورود کاروان اسرای کربلا به شام را برای تماشاگر به تصویر می کشد و به صورت مصور آنچه را بر اسرای کربلا گذشته را برای مخاطب بازگو می کند.

لازم به ذکر است دختران نوجوان با عضویت در کانال معصومانه به آدرس @masumaneh می توانند از برنامه های فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) که به صورت حضوری و مجازی برای دختران نوجوان برگزار می شود کسب آگاهی کنند.