به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری امشب در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم و خادم کریمه اهل بیت (س) مهدی ایمانی که با حضور حضرت آیت الله شبیری زنجانی و تولیت آستان مقدس در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: شهید مهدی ایمانی بیست و ششمین شهید مدافع حرم قم و صد و بیست و یکمین شهید فردوی است.

وی با بیان اینکه در مجلس شهید سه پذیرایی وجود دارد، افزود: پذیرایی نخست جلسه شهید حسرت است چرا که هنگامی که به مقام آنان پی ببریم قطعا به حال آنان غبطه خواهیم خورد.

استاد حوزه با اشاره به اینکه شهدا با انبیاء، اولیا و صدقین همنشین هستند، تصریح کرد: کسانی که حیات خود را با خداوند معامله می کنند اهل مجاهدت بوده و در آخرت نیز با انبیا و اولیا همنشین خواهند بود.

وی با بیان اینکه شهید ایمانی ۱۴ سال خادم حرم کریمه اهل بیت(س) بود، عنوان کرد: خداوند جواب شهید ایمانی را اینچنین دادند که ایشان هم لیاقت خادم حرم، مدافع حرم و نیز لیاقت ساکن حرم را داشته باشند.

استاد حوزه ادامه داد: خادمی و دفاع از حرم لیاقتی است که شهید ایمانی با لقمه حلال آن را به دست آورده است، بنابراین کسانی که به آوردن لقمه حلال در خانواده دقت نمی کنند به این لیاقت ها دست پیدا نمی کنند.

وی امتیاز های شهید ایمانی را مد نظر قرار داد و تصریح کرد: هر انسانی خادم نمی شود و هر خادمی مدافع نمی شود و هر مدافعی شهید نمی شود، بنابراین این امتیاز ها را خداوند به انسانی می دهد که آن را برگزیده باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری با بیان اینکه امیدواریم با عزت مسلمانان عمر اسرائیل کوتاه شود، عنوان کرد: همچنان که دیروز جنگ ما با صدام جنگ میان کفر و اسلام است امروز هم نیز جنگ ما با اسرائیل، آمریکا و آل سعود جنگ میان اسلام و کفر است.

وی خاطرنشان کرد: روحیه ما باید روحیه جهادی باشد چرا که امروز شیاطین غرب برای زنان ما الگوی لباس می دهند از این رو باید با آنان مبارزه کرد و تولید کننده ها و مغازه دارها نباید اینگونه لباس ها را تولید کرده و بفروشند. هنچنین امروز دشمنان می خواهند ازدواج های ما به سبک غربی باشد که باید در مقابل آنان ایستاد و باید بدانیم که مبارزه فقط در صحنه جنگ نیست بلکه در این موارد نیز می توانیم با دشمن وارد جنگ شویم.(p1)