کمال‌ ثریااردکانی در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، با اشاره به اهتمام اداره امور بین‌الملل آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در ارائه خدمات مختلف فرهنگی و آموزشی به زائران و توریست‌های خارجی عنوان کرد: تا کنون با محوریت ترویج آموزه‌های دینی و معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها تولید نرم‌افزارهای مختلف دنبال شده است.

رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از تولید نرم‌افزار ۹ زبانه «آستان بهشت» با محوریت معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها یاد کرد و افزود: در بخشی از این نرم‌افزار در قالب گالری عکس به معماری اسلامی اماکن و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی بین‌المللی که در سال‌های اخیر میهمان حرم مطهر بوده‌اند و پرداخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای تهیه  نرم‌افزار زیارت نامه، مذهب و فرهنگ هر زبان به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و در ترجمه زیارتنامه‌ها به این مباحث توجه شده است.

اردکانی یادآور شد: در این نرم‌افزار، زیارتنامه حضرت معصومه سلام‌الله علیها به زبان‌های انگلیسی، تایی، فرانسوی، هندی، ترکی، اردو، آذری، ژاپنی، اسپانیولی، اندونزیایی، آلبانیایی، هوسایی و سوآحیلی ترجمه شده است.