به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیین خطبه‌خوانی خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) صبح امروز با حضور مسؤولان و مدیران این آستان مقدس در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه خدمت در بارگاه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) یک کار عادی نیست بلکه یک سر در دنیا و یک سر قیامت دارد، گفت: خادمان حرم همانند شهید ایمانی باید برنامه‌های خود را با اهداف آستان هماهنگ و با توجه به آموزه‌های دینی اقدامات خود را دنبال کنند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی ادامه داد: امروز علی ایمانی فرزند شهید مهدی ایمانی را مفتخر به لباس خادمی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) می‌کنیم تا بتوانیم روح آن شهید بزرگوار را شاد کنیم و دشمنان را متوجه کنیم که مسیر این شهدا همچنان ادامه دارد و با به شهادت رساندن یک شخصیت، شخص دیگری جایگزین او می‌شود.

لازم به ذکر است، تجلیل از محمدجواد جهانگیرزاده، محمد عاملیان، احمد آخوداد، علی اسماعیلی، غلام‌حسن احمدی و فیض‌الله محمدی به عنوان ۶ نفر از بازنشستگان حرم مطهر، اعطای حکم خادم افتخاری به آنها، قرائت قرآن کریم توسط یزدان‌پناه و مدیحه‌سرایی توسط شالبافان از دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.

گفتنی است، در این مراسم با حضور خانواده مهدی ایمانی شهید مدافع حرم، یاد و خاطره این خادم رسمی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)‌ نیز گرامی‌داشته و حکم خادم افتخاری آستان به علی ایمانی فرزند این شهید بزرگوار اعطا شد.(p1)