به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار  اعضای خانواده مهدی ایمانی شهید مدافع حرم و خادم رسمی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا باید همچنان مسیر شهدا را ادامه دهند، اظهار کرد: شهدا با توجه به ایمان و تقوایی که دارند نمی‌توانند در دنیا خود را نشان دهند و همیشه از مطرح کردن خود  می‌گریزند به همین علت خداوند متعال این تواضع، اخلاص، فروتنی و گریز از شهرت و ریاست را به شیوه دیگری جبران می‌کند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اضافه کرد: برخی از مردم تلاش می‌کنند که خودشان را در جامعه مطرح کنند اما شهدا این کار را نمی‌پسند و با نگاه به هدف مقدس خود و شناختی که از خداوند و اهل بیت(ع) دارند متواضعانه رفتار می‌کنند اما خداوند متعال این رفتار آنها را جبران می‌کند.

وی از حضور پرشور مردم در آیین های مختلف شهید مهدی ایمانی یادکرد و افزود: این حضور پرشور شهرت و محبوبیت این شهید را نشان داد اما همه مقامات شهدا را نمی‌توان در این کره خاکی به مردم نشان داد.

آیت‌الله سعیدی با تاکید بر اینکه هدف‌ها و راه شهدا باید همچنان استمرار داشته باشد، عنوان کرد: روح شهید بر خانواده او و دیگر افراد احاطه دارد و دعاهای شهید نیز تاثیرگذار است و خداوند به آن‌ها مقام شفاعت را داده است؛ امیدواریم که قدردان این سرمایه‌ها و ارزش‌های الهی باشیم.

وی با اشاره به اینکه آبرومند از دنیا رفتن بسیار مهم است، مطرح کرد: باید دعا کنیم تا آبرومند از دنیا برویم و حریم ولایت‌فقیه را حفظ کنیم چراکه اکنون اسوه و الگوی جامعه اسلامی مقام معظم رهبری است.