به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، همایش بزرگ «علم و انتظار» و افتتاحیه دوره آموزش طب اهل بیت (ع) پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله سید حسن ضیائی در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله ضیائی به بخشی از سیره و معارف اهل بیت (ع) در عصر انتظار و حضور اشاره کرد و تربیت فقها و علمای آگاه به علوم و معارف اهل بیت (ع) را از شاخصه‌های عصر ظهور عنوان کرد.

وی افزود: دعوت به ولایت‌فقیه دعوت به حکومت شخصی نیست بلکه این دعوت زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر (عج) است.

استاد طب اسلامی دعوت به ولایت‌فقیه را ارائه حکومت امام عدل به جهانیان عنوان کرد، گفت: در مقابل استکبار که ادامه‌دهنده راه شیطان است، رسالت شیعه دعوت به حکومت امام عدل بر محوریت ولایت‌فقیه است.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین یکتا، دبیر همایش علم و انتظار به آداب خوردن و آشامیدن به استناد سیره اهل بیت (ع) اشاره کرد و نتیجه عمل نکردن به این سیره و آداب را بیماری‌های مختلف و در بعضی از مواقع بیماری‌های سخت و غیرقابل درمان عنوان کرد.

همایش بزرگ « علم و انتظار» با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و کانون تخصصی سلامت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

یادآوری می‌شود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره  آموزش طب اهل بیت (ع) در قم و مشهد می‌توانند با شماره ۳۶۵۷۱۸۷۳_ ۰۲۵ تماس گرفته و یا به کانال طب به آدرس @ rayheyesibمراجعه کنند.(p2)