به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مراسم رونمایی از کتاب «المبدی» عصر امروز با حضور جمعی از دانشجویان و طلاب در سالن جلسات حضرت خدیجه(س) کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیر کتابخانه و موزه آستان مقدس با اشاره به اینکه کتاب‌های بسیاری توسط شخصیت‌های برجسته دانشگاهی و بزرگان دینی به کتابخانه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها اهداشده است، عنوان کرد: این کتابخانه ۶ تالار قفسه باز دارد و کتاب‌های گران‌قیمت و نایاب را نیز در گنجینه‌های مختلف نگهداری می‌کند و افراد علاقه‌مند در صورت نیاز می‌توانند برای استفاده از این کتاب‌ها به گنجینه‌ها مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل محمدی کرمانشاهی بابیان اینکه تاکنون سالانه چندین کتابخانه شخصی نیز به کتابخانه آستان مقدس اهداشده است، تصریح کرد: کتاب در کشور ایران به شمار محدود چاپ می‌شود به همین علت همه کتابخانه‌ها نمی‌توانند همه کتاب‌های را داشته باشند اما برخی از کتابخانه‌ها سهمیه ویژه دارند.

همچنین نویسنده کتاب «المبدی» با تأکید بر اینکه این کتاب ازنظر عنوان و چارچوب نسبت به دیگر تألیف‌های عصر حاضر متفاوت است، مطرح کرد: این کتاب به ده‌ها تن از شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی ارائه و تاکنون مقدماتی نیز برای آن نوشته‌شده که در این ویراست از آن‌ها استفاده نکرده‌ایم.

محمد جعفری خاطرنشان کرد: در این اثر به دنبال این هستیم تا هویت پوشالی که نظریه نسبیت مطرح می‌کند را رفع کنیم.(p2)