به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری امشب در مراسم رونمایی از طرح المان شهید آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرداری قم در راستای تبلیغات و اطلاع‌رسانی نخستین کنگره شهدای روحانی استان قم مشارکت مطلوبی داشته است، اظهار کرد: تاکنون توانسته در راستای برگزاری این کنگره از ظرفیت دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف استان استفاده کنیم.

وی از مشارکت برخی از مجموعه‌ها و نهادهای ملی در راستای برگزاری نخستین کنگره شهدای روحانی استان قم یادکرد و افزود: در این کنگره تلاش شده است تا مطلوب‌ترین برنامه‌های گرامیداشت را برای شهدای روحانی برگزار کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: نخستین کنگره یک هزار شهید روحانی استان قم فردا هم‌زمان با ۱۹ دی‌ماه در دیدار مردم شهیدپرور استان قم با رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز قیام خونین مردم قم علیه رژیم شاهنشاهی با فرمایشات ایشان به کار خود پایان می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه المان‌های مطلوبی در سطح شهر مقدس قم ویژه شهدای دفاع مقدس درنظر گرفته‌شده است، اضافه کرد: امروز نیز از طرح المان آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی به‌عنوان یکی از شهدای شاخص روحانی استان قم رونمایی می‌کنیم.(p2)