به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، معاونت امور گزینش آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به مناسبت فرارسیدن سالروز فرمان حکومتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل هسته‌های گزینش در بخش‌های مختلف نظام اسلامی برنامه‌های مختلفی را در هفته جاری در دستور کار خود قرار داده است.

بر اساس این گزارش، اعضای هسته گزینش حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به همراه اعضای دیگر هسته‌های گزینش استان در نخستین روز از هفته جاری با آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام‌جمعه قم دیدار کردند.

همچنین، در این دیدار آیت‌الله اعرافی بر لزوم توجه همگان به اهمیت کار گزینش در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف تأکید کرد و توجه بیشتر مجموعه‌های مختلف در انتخاب نیروهای توانمند و متخصص برای به‌کارگیری مطلوب آن‌ها را خواستار شد.

گفتی است، اعضای هسته‌های گزینش استان قم روز گذشته طی نشست هم‌اندیشی با سید مهدی صادقی استاندار قم دیدار و با وی در مورد مباحث مرتبط با امور گزینش گفت‌وگو کردند.

صادقی در این دیدار اداره كشور را نتيجه هم‌افزايي ملي و رعايت شئونات جايگاه‌ها دانست و گفت: توجه به زيربناي اخلاق در حوزه‌هاي عمومي و خصوصي در اين راستا ضروري است و باید نسبت به آن اهتمام لازم وجود داشته باشد.(t2)