به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، جمعی از مسئولان و اعضای هسته‌های گزینش نهادها و دستگاه‌های مختلف استان قم شب گذشته بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در شبستان نجمه خاتون(س) را غبارروبی کردند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ظهیری با اشاره به اینکه شهر مقدس قم به برکت وجود حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها توانسته به یک جایگاه متفاوتی علمی و دینی در سطح جهان برسد، عنوان کرد: اکنون از این شهر معارف اسلام ناب محمدی به سراسر جهان منعکس می‌شود به همین علت باید قدردان این دستاوردها و نعمت‌ها باشیم.

وی بابیان اینکه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در میان امامزادگان یک جایگاه متفاوتی را به خود اختصاص داده‌اند، تصریح کرد: زیارت بانوی کرامت توسط ائمه مختلف مورد تأکید قرارگرفته است که یکی از پاداش‌های مطرح‌شده برای زیارت ایشان بهشت است.

مدیحه‌سرایی یکی از مداحان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و حضور هادی محمودنژاد معاون اجرایی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفر فلاحی معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نیز از دیگر حاشیه‌های این آیین معنوی بوده است.

‌لازم به ذکر است، این مراسم به مناسبت فرارسیدن سالروز فرمان حکومتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل هسته‌های گزینش در بخش‌های مختلف نظام اسلامی و با میزبانی معاونت امور گزینش آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برگزارشده است.(p2)