به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار کارکنان معاونت امور گزینش آستان مقدس گفت: در عرصه تشکیلاتی، اخلاقی و اعتقادی، گزینش‌ها بر اساس اسلام و احکام شرع مقدس و فتاوای مراجع عظیم الشان شکل می‌گیرد و گزینش در کل نظام جمهوری اسلامی و به‌خصوص در اعتاب مقدس مثل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز بر اساس همان آموزه‌های اسلامی انجام می‌شود.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها افزود: شایسته‌سالاری و جذب افراد صالح و کارآمد جزء سرفصل‌ها و سرخط‌های اصلی از ابتدای انقلاب در امر گزینش مطرح بوده است که این مسئله حیاتی می‌تواند در پیشبرد اهداف یک مجموعه کمک شایانی نماید.
امام‌جمعه قم تأکید کرد: ایجاد تحول، وصول به اهداف عالیه و مقدس و عدم تضییع حقوق و عدالت محوری در امر گزینش امری بسیار مهم و ضروری است و باید تمامی مراحل گزینش مقدمه‌ای برای رسیدن به کمال یک مجموعه و افراد گزینش‌شده باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: امر گزینش باید با دقت و ظرافت خاصی انجام گیرد تا جایگاه و قداست آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها حفظ شود و از وضع ایجاد قوانینی که امر گزینش را با مشکلات مواجه می‌کند پرهیز و قوانینی که مانع از تسهیل کار می‌شوند را اصلاح کرد.