به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی پیش از ظهر امروز در آیین آغاز برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: این تقارن را به فال نیک گرفته و در این ایام برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و احیای راه و رسم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها گام برمی‌داریم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امت اسلام با تبعیت از آموزه‌های اهل‌بیت(ع) می‌تواند به موفقیت و سعادت برسد، اضافه کرد: اگر همگان به شیوه مطلوب از این آموزه‌ها تبعیت کنند در عرصه‌های مختلف از جمله مدیریت جامعه اسلامی با مشکلی روبرو نمی‌شوند.

وی از اختلاف و تفرقه به‌عنوان عامل جنگ و خونریزی در دوره‌های مخلتف اسلام یاد و تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه عامل اصلی موفقیت ایران اسلامی طی ۴۰ سال اخیر است چراکه ولایت فقیه در امتداد ولایت غدیر است و این موضوع یک شعار سیاسی و سخن انقلابی نیست بلکه یک اصل و باور راسخ ایمانی است.

آیت‌الله حسینی خراسانی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در شرایط کنونی به بلوغ مطلوبی رسیده است، مطرح کرد: اکنون پیشرفت‌ها، عوامل توقف و پس‌رفت‌ها در کنار یکدیگر برای مردم گفته شود؛ بدون هیچ تعصبی باید بگوییم که به اعتراف دوست و دشمن در حوزه‌هایی از جمله منطقه‌ای، علمی و نظامی پیشرفت‌های غیرقابل شمارشی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس‌رفت‌هایی نیز داشته است، خاطرنشان کرد: اساس برخی از مشکلات نشان از بی‌توجهی به مطالبات و تذکرات به‌هنگام و حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی توسط برخی از مسؤولان غفلت‌زده است درحالی که اگر مسئولان همانند مردم هشدارهای رهبری را جدی بگیرند به افتخار و توسعه می‌رسیدیم.

این استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: شایسته‌سالاری به‌عنوان یک اصل باید بر همه عرصه‌های کشور حاکم باشد تا افراد مسئول اجازه ندهند که امور نظام اسلامی بر دوش نااهلان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پیشرفت مستمر خود را در عرصه‌های مختلف با سرعت قابل توجهی دنبال می‌کند، گفت: این انقلاب متعلق به حضرت فاطمه زهرا(س) است به همین علت با تکیه بر آرمان‌های مشخصی به حرکت خود ادامه می‌دهد.