به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، یادواره خادمان شهید مدافع حرم، آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) شب گذشته بعد از برپایی نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، یکی از سخنران برجسته کشوری با اشاره به اینکه اخلاص در عمل می‌تواند انسان را به موفقیت و سعادت برساند، تصریح کرد: اگر کاری را برای رضای خداوند متعال انجام دهیم، خداوند نیز موفقیت و سعادتمندی ما را در آن کار تضمین می‌کند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مسعود عالی با تأکید بر اینکه شهدا در مسیر جهاد در راه خدا از همه دارایی‌های خود گذشتند، عنوان کرد: بر اساس آیات قرآن کریم این افراد همچنان زنده هستند و از نزد پروردگار خود روزی دریافت می‌کنند و خداوند با توجه به درجات اخلاص آن‌ها، یک جایگاه متفاوت را برای شهدا درنظر گرفته است.

همچنین، تجلیل از خانواده‌های شهدا، مدیحه‌سرایی سید مهدی میرداماد در وصف شهدای مدافع حرم، اجرای گروه هم‌خوانی و حضور پرشور زائران و مجاوران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در کنار خانواده‌های معظم شهدا از دیگر حاشیه‌های این مراسم بوده است.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی قلی‌زاده، مهدی ایمانی، مصطفی نبی‌لو، علی‌اکبر عربی، مجید عسگری جمکرانی ،حمید مختاربند و شهید جاوید الاثر احمد جلالی نسب از شهدای مدافع حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها هستند که مدال خادمی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها را نیز نصیب خود کرده بودند.(p2)