به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی میر باقری امشب در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر با اشاره به اینکه جز معصوم (ع) کسی نمی‌تواند به معرفت حضرت زهراسلام‌الله علیها دست یابد، اظهار داشت: در روایتی داریم عظمت و جلال به  قدری برای حضرت زهرا سلام‌الله علیها است که بالاتر از آن عظمت، فقط عظمت خداوند است.

وی به عظمت و جایگاه امام حسین علیه السلام اشاره کرد و افزود: خداوند قبل از اینکه امام حسین علیه السلام را به حضرت زهرا سلام الله علیها بدهد، جبرئیل به محضرشان آمد و گفت می خواهیم فرزندی با این شکوه و عظمت به حضرت عطا کنیم اگر ایشان رضایت دارند ما این فرزند را به شما عطا کنیم که خداوند فرمود من نیز پاداش این کار را ادامه امامت، از نسل این فرزند قرار می دهم.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: امتحاناتی که از ما در این دنیا گرفته می شود همان عهدی است که قبل از این عالم با خداوند بسته ایم.

وی خاطرنشان کرد: تسلیم شدن در برابر خداوند بسیار سخت است به همین دلیل برخی از افراد امام حسین علیه السلام را هنگامی که حضرت می خواستند برای جنگ بمانند ایشان را از این کار منع می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری تثبیت کردن امام (ع) را کار ساده ای ندانست و تاکید کرد: اگر فردی می خواهد حضرت زهرا سلام الله علیها را تثبیت کند باید سختی ها را تحمل کند تا بتواند همراه اهل بیت (ع) و حضرت بماند.

وی حضرت زهرا سلام الله علیها را جلوه‌ای از عظمت خداوند دانست و عنوان کرد: اگر بخواهیم به اندازه خودمان از معرفت حضرت زهرا سلام‌الله علیها معرفت پیدا کنیم، قبل از هر چیز باید به توصیه ائمه (ع) عمل کنیم.