به گزارش پایگاه خبری حضرت معصومه سلام‌الله علیها، دسته‌های عزاداری به‌صورت هیئت‌های زنجیرزنی و سینه‌زنی صبح امروز از خیابان‌های اطراف، وارد حرم کریمه اهل‌بیت(ع) شدند و این مصیبت را به حضرت فاطمه معصوم سلام‌الله علیها تسلیت گفتند.
در طول مسیر مداحان اهل‌بیت(ع) در دسته به مرثیه‌سرایی و ذکر مصیبت می‌پرداختند و عزاداران، شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها را خدمت بانوی کریمه اهل‌بیت (س) تسلیت عرض کردند.
حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها مملو از عزادار بود که لحظه‌به‌لحظه به حجم آنان اضافه می‌شد و در کنار عزاداران، خادمان حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز شال عزا بر گردن انداخته و پرچم‌های سیاه را در دست گرفته بودند.
مداحان و مرثیه‌سرایان در همه جای شهر مقدس قم مشغول مداحی و مرثیه‌سرایی در این روز سراسر ماتم برای فاطمه زهرا سلام‌الله علیها شده‌اند و همه شهر و خیابان‌ها با پرچم‌های عزا به نشانه شهادت این بانوی بزرگوار نیز به‌نوعی ماتم‌زده بودند.
مردم با قرائت زیارت‌ها و دعا، آمده‌اند تا دل‌های غم‌بار خویش را با توسل به ائمه اطهار(ع) به مضجع شریف و نورانی این بانوی مطهر گره بزنند.
همه صحن و سراهای بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام‌الله علیها در سوگ شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها غرق در عزا شده است و عطر معنویت در فضای این حرم به مشام می‌رسد.
لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها به قرائت خطبه حضرت زهرا سلام‌الله علیها و سخنرانی و حاج ابوذر بیوکافی به مدیحه‌سرایی پرداختند.(g3)