به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، یونس عالی‌پور ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات زائرین استان قم که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های هفته فرهنگی و اقتصادی استان قم در لبنان اظهار کرد: جمعی از نمایندگان برخی دستگاه‌های مختلف به لبنان اعزام شدند اما با توجه به اینکه ظرفیت‌های بسیاری برای کارکردن در لبنان وجود دارد امیدواریم همه دستگاه‌ها در این برنامه مشارکت داشته باشند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم اضافه کرد: نمایندگان استان قم با استفاده از ظرفیت‌های مختلف از ۲۵ فروردین‌ماه الی یکم اردیبهشت‌ماه در لبنان حضور می‌یابند و برنامه‌های مختلف هفته فرهنگی و اقتصادی استان در لبنان را به صورت ویژه دنبال می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه فرودین ۹۷ یک نوروز متفاوتی را برای مردم و مسافران استان قم رقم خواهیم زد، تصریح کرد: با انجام هماهنگی‌های لازم دستگاه‌های مختلف برای ارائه خدمات به زائران نوروزی بسیج شده‌اند.

عالی‌پور با اشاره به اینکه در قالب ستاد تسهیلات زائرین استان قم ۸۰ دستگاه مختلف اجرایی در ۱۱ کمیته متفاوت فعالیت خود را دنبال می‌کنند، گفت: برنامه‌های این ستاد از ۲۵ اسفندماه سال جاری الی ۱۴ فروردین‌ماه سال آینده به صورت ویژه دنبال می‌شود.

وی یادآور شد: استان قم با توجه به ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی که به خود اختصاص داده از شرایط خاصی برخوردار است به همین علت نوروز ۹۷ باید شاهد اجرای برنامه‌های متفاوت مذهبی و فرهنگی در این استان باشیم.(p2)