به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، همایش بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر استان قم شامگاه امروز با حضور پرشور نیروهای انتظامی استان و جمعی از مسئولان از جمله حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین معرفت دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در میدان آستانه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی با تکیه بر مجموعه‌های مردم نهاد می‌تواند به سمت افزایش امنیت و آرامش حرکت کند، مطرح کرد: رزمایش آمران به معروف و ناهیان از منکر مردم پایه است و در این رزمایش تذکر لسانی توسط مردم در محوریت کار قرار دارد.

همچنین، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه اکنون جامعه اسلامی به دستاوردها و موفقیت‌های بسیاری رسیده است، اظهار کرد: با وجود این دستاوردها همچنان برخی از آسیب‌ها نیز در جامعه قابل مشاهده است که باید در راستای رفع آن‌ها کوشا باشیم.

بر اساس این گزارش، تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان قم، اهدای لوح تقدیر به ‌آن‌ها و رژه نیروهای پیاده و سواره پلیس از دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.(p2)