به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، در این برنامه که پیش از ظهر امروز (شنبه، ۴ فروردین‌ماه) برگزار شد، مهندس هادی محمودنژاد، معاون اجرایی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفر فلاحی، معاون فرهنگی و محمد جوان، معاون پشتیبانی و منابع انسانی، آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس را همراهی می‌کردند.
بر اساس این گزارش، درمانگاه، آسایشگاه خدام، مرکز نظارت تصویری، رواق کودک و نوجوان، مهمانسرا، واحد فرش، انبار، فضاسازی و موتورخانه مرکزی، ازجمله بخش‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.
آیت‌الله سعیدی در این دیدارها عنوان داشت: هر چه کیفیت خدمت‌رسانی شما بیشتر باشد، خاطره‌ای که زائران حضرت معصومه سلام‌الله علیها از زیارت خود خواهند داشت، بهتر و ماندگارتر خواهد شد.
وی بابیان این‌که خدماتی که کمتر توسط زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت دیده می‌شود، گاهاً اصلی‌ترین خدمت‌هاست، گفت: همان‌طور که کسی ریشه درخت را نمی‌بیند، ولی نقش اساسی در زنده نگه‌داشتن و رشد و نمو درخت دارد، کارها و خدماتی هم که از انظار دیگران پنهان است و کمتر دیده می‌شوند، نقش محوی را در امور دارند.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها افزود: شرایط سخت‌کاری و دشواری‌هایی که شما در مسیر خدمت‌رسانی به زائران بهشتی کریمه اهل‌بیت (س) دارید، موردعنایت خداوند است و ایشان خود پاداش اصلی شما را خواهد داد، چراکه امور مادی، پاسخگوی خدمات خالصانه شما نیست.
خاطرنشان می‌شود، در این دیدار، خادمان حرم مطهر نیز مشکلات خود را با تولیت آستان مقدس مطرح کرده و ایشان نیز ضمن قول مساعدت، بر اهتمام مسئولان مربوطه برای حل مشکلات تأکید کرد.