به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی روز گذشته در دیدار صمیمی با جمعی از مدیران استان قم، معاونان و خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب انجام شد، با اشاره به برگزاری سومین اجلاسیه سالیانه تولیت‌های اعتاب مقدس جهان اسلام در کاظمین اظهار کرد: چهارمین نشست این اجلاسیه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در راستای جلوگیری از کاهش آمار طلاق یاد و اضافه کرد: بازگشت همسران طلاق به سمت ازدواج مجدد اهمیت بسیاری دارد چراکه می‌تواند در سطح جامعه تأثیرات بسیاری را به دنبال داشته باشد.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: برخی فکر می‌کنند که در کشور اسلامی از حضور بانوان در عرصه ورزش خبری نیست اما زمانی که مشاهده می‌کنند در ایران اسلامی نیز نشاط در کنار حجاب و عفاف مورد توجه قرار می‌گیرد نسبت به حقایق اسلام آگاه می‌شوند درحالی‌که همیشه غربی‌ها به دنبال ترویج بی‌بندوباری و بی‌عفتی در هر عرصه‌ای هستند.

وی با تأکید بر اینکه آموزه‌های معنوی اسلام را باید در عرصه‌های مختلف مورد استفاده قرار دهیم، گفت: همان‌طور که دشمن با تمام توان به دنبال تحقق خواسته‌های پلیدانه خود است ما نیز باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف به میدان آمده و در راستای جلوگیری از تحقق اهداف دشمن تلاش کنیم.

آیت‌الله سعیدی از تلاش دشمنان برای اختلاف‌افکنی میان شیعیان یاد کرد و ادامه داد: برگزاری نشست‌هایی همانند اجلاسیه اعتاب مقدس جهان اسلام می‌تواند در افزایش تعاملات و ارتباطات میان شیعیان تأثیرگذار باشد.

همچنین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفر فلاحی معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ضمن تقدیر از مشارکت دستگاه‌های مختلف در راستای انجام برنامه‌های نوروزی آستان مقدس اظهار کرد: در برنامه جشن خانوادگی با کمک مجموعه‌های مختلف توانستیم هزینه اعزام ۱۴۰ نفر از زائران را به کربلای معلی تأمین کنیم.