به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در این مراسم که صبح امروز در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به خواسته های متقابل خداوند از بندگان در برابر نعمت ها اظهار داشت: خداوند در سوره کوثر خطاب به نبی اکرم(ص) می فرماید ما کوثر را به تو عنایت کردیم و باید در مقابل آن نماز خوانده و قربانی کنید.

وی با اشاره به درس ها و پیام های سوره کوثر، افزود: در برابر هر لطفی که از سوی پروردگار می شود موظف به شکری عملی و زبانی هستیم که نوعی مطالبه از سوی دستگاه خدایی است.

تولیت آستان مقدس کریم اهل بیت (س) انتقال مدیران و معاونان حرم مطهر کریمه اهل بیت جایگاه های دیگر را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: هنگامی که فردی در این مکان مقدس مشغول خدمت می شود و فردی از جایی به جایی دیگر منتقل می شود، درواقع زحمتی برای آن فرد است همچنین این جا به جایی به معنای گام برداشتن به سوی بهتر شدن و موثر واقع شدن است.

وی با تاکید بر اینکه جا به جایی افراد برای متحول شدن و رشد کار است، خاطرنشان کرد: افرادی که در امور محول شده قرار می گیرند باید در حد توان به خدمت کردن بپردازند، تا بتوانیم همه کارها را به نحو احسن انجام دهیم.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: نیت خدمت کردن افراد باید، بعد از رضایت خداوند، پیشبرد مجموعه باشد، چراکه این عمل موجب خوشحالی خداوند می شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات محمد جوان، حسین سامیان به عنوان معاون پشتیبانی و منابع انسانی، ابراهیم اسلام پناه به عنوان مدیر منابع انسانی و علیرضا معصوم بیگی به عنوان مدیر مالی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) منصوب شدند.

خاطرنشان می شود، آقای جوان با سال ها سابقه مدیریت کلان در عرصه استانی و در آستان مقدس بانوی کرامت، به عنوان مشاور تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها معرفی شد.(p1)