به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، در این دهه برنامه نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح با نوای حجت الاسلام والمسلمین میری در حرم مطهر برگزار می شود.
همچنین در پنج روز اول از این دهه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ودر پنج روز دوم حجت الاسلام والمسلمین شعبانی قبل از نماز ظهر وعصر در شبستان امام خمینی حرم مطهر به سخنرانی وبیان احکام واحادیث خواهند پرداخت.
بعد از نماز ظهر وعصر حجت الاسلام والمسلمین علوی در شبستان امام خمینی پیرامون موضوع( حریّت وشمریت) سخنرانی خواهد کرد
همچنین حجت الاسلام والمسلمین علوی در این دهه در برنامه زمزم معرفت که هر روز ساعت ۳۰/۱۶ در شبستان امام خمینی برگزار می شود در مورد موضوع ” با امام حسین(ع) می توان به همه چیز رسید” بحث خواهد کرد وقبل از سخنرانی مداحان اهل بیت(ع) یاسر محمدی، مقدم، پاکزمان، معماریان مداحی خواهند کرد.
مراسم عزاداری در حرم مطهر هر شب بعد از نماز مغرب وعشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری و مداحی مداحان شالبافان، احمد ولی، ولی زاده، یزد خواستی وواعظی در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می شود.
خاطرنشان می شود قرائت دعای کمیل در ۷صفر با صدای حجت الاسلام والمسلمین میرزا محمدی و قرائت زیارت جامعه کبیره با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ساعت۳۰/۲۱ در شبستان امام خمینی حرم مطهر برگزار می شود.