به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی عصر امروز در آیین شکرگزاری خدمات آستان مقدس در ماه مبارک رمضان که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش دستگاه‌های مختلف در راستای اجرای برنامه‌های حرم مطهر در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برخی از دستگاه‌ها نقش ریشه‌ای در ارائه خدمات به زائران حرم مطهر دارند.

وی با اشاره به اینکه بدون مشارکت رسانه ملی نمی‌توانستیم برنامه‌های حرم مطهر را به اطلاع مردم کشور و جهان برسانیم، اضافه کرد: با اطلاع‌رسانی‌های انجام شده توانستیم در ترویج فرهنگ دینی و معارف قرآنی به دستاوردهای مطلوبی برسیم.

تولیت آستان کریمه اهل‌بیت(س) بر لزوم استفاده از فرصت‌های مختلف برای ترویج معارف دینی تاکید کرد و ادامه داد: برخی خود را محب اهل‌بیت(ع) می‌دانند اما هیچ‌گاه غیرتمندانه به عرصه معرفی این خاندان وارد نمی‌شوند و از فرصت‌ها به شیوه مطلوب استفاده نمی‌کنند درحالی‌که فرصت‌ها به سرعت از بین می‌روند.

وی با تاکید بر اینکه همگان باید فرصت خدمت به اهل‌بیت(ع) را جدی بگیرند، عنوان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای ارائه خدمات متفاوت به زائران و مجاوران حرم مطهر بود که امیدواریم به شیوه مطلوب توانسته باشیم از این فرصت استفاده کنیم.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی آستان‎های مقدس معرفی و به جایگاه مطلوبی رسیده‌اند، تصریح کرد: به برکت انقلاب حرم‌های مطهر عزیز و شلوغ شده است و زائران و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت حضور پرشوری در این حرم‌ها دارند و آستان‌ها فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی گسترده‌ای را دنبال می‌کنند به همین علت باید شکرگزار انقلاب اسلامی باشیم.

وی با اشاره به اینکه اهل‌بیت(ع) خود را هیچ‌گاه بدهکار خود نمی‌کنند، گفت: هر خدمتی که برای این خاندان انجام شود مورد توجه این بزرگواران قرار می‌گیرد.(p1)