به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، علی رمضانی با اعلام این خبر گفت: مسابقات ورزشی دهه کرامت در شش رشته فوتسال، والیبال، دارت، تنیس روی میز،بدمینتون و سلاح مصوب فدراسیون تیراندازی(تپانچه بادی) ویژه کارکنان رسمی، قراردادی،ساعتی و شرکتی برگزار می شود.

وی بابیان اینکه در رشته فوتسال هر تیم متشکل از ۹ بازیکن و یک سرپرست خواهد بود، اضافه کرد: کلیه کارکنان و خادمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها می‌توانند در رشته فوتسال شرکت کنند و همچنین در رشته والیبال نیز ۸ بازیکن و یک سرپرست یک تیم را تشکیل می‌دهد.

رمضانی با اشاره به اینکه رشته ورزشی دارت نیز ویژه خادمان رسمی، قراردادی، ساعتی و شرکتی است، مطرح کرد: این خادمان می‌توانند در رشته‌های بدمینتون و تنیس روی میز نیز شرکت کنند.

وی بابیان اینکه مسابقات ورزشی دهه کرامت هم‌زمان با ولادت حضرت معصومه(س) در تاریخ ۹۷/۰۴/۲۳ آغاز می‌شود، ادامه داد: افراد علاقه‌مند و داوطلب برای شرکت در این مسابقات ورزشی می‌توانند تا تاریخ ۹۷/۰۴/۲۱ طی ساعات ۱۵ الی ۲۰ به محل اداره تربیت‌بدنی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) مراجعه و یا با تلفن‌های ۳۷۱۱۹۱۹۹ و ۳۷۱۱۹۱۴۵ تماس حاصل کنند.
خاطر نشان می شود قرعه کشی مسابقات والیبال و فوتسال که به صورت گروهی برگزار خواهد شد روز چهارشنبه در محل برگزاری مسابقات در سالن ورزشی ولایت انجام خواهد شد.(t2)