به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور ظهر امروز طی نشست خبری که در سالن جلسات حضرت خدیجه(س) کتابخانه حرم مطهر برگزار شد، با بیان اینکه اهل‌بیت(ع) بزرگ‌ترین منادیان تاریخ هستند، اظهار کرد: دهه کرامت اتفاق مبارکی برای بزرگداشت شخصیت‌های بزرگ است.

وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف در راستای بزرگداشت دهه کرامت مطرح کرد: در این دهه برای تولید آثار هنری توسط هنرمندان، اعزام مبلغ و گروه‌های تبلیغی، برگزاری جشنواره «از کریم تا کریمه»، اختصاص تخفیفات در عرضه خدمات و کالاهای مختلف برنامه‌ریزی شده است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت از آغاز جشنواره مردمی کرامت هم‌زمان با ۲۲ تیرماه الی دوم مردادماه یاد کرد و گفت: در این جشنواره به دنبال تشیوق فعالیت‌های مردمی در راستای بزرگداشت دهه کرامت هستیم.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور اعزام سفیران کریمه را یکی از برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت برشمرد و افزود: خادمان حرم مطهر برای اجرای برنامه‌های این جشنواره به ۱۱ استان و ۱۱ کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه جشن بزرگ کرامت با حضور اقشار مختلف مردم در ۱۱ استان برگزار می‌شود، مطرح کرد: طرح کاروان کرامت با محوریت اعزام کاروان‌های زیارتی از استان‌های مختلف به مشهد و قم اجرایی می‌شود.

دبیر ستاد آیین‌های فاطمی حرم کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: جشن دختران آفتاب به صورت سراسری در استان‌های مختلف کشور با محوریت آشنایی دختران با ویژگی‌های حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

وی ضمن تقدیر از خدمات اصحاب رسانه در انعکاس برنامه‌ها و معارف آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) عنوان کرد: امیدواریم با مشارکت این قشر بتوانیم به نتایج گسترده‌تری در دهه کرامت برسیم.(p2)