به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حمیدرضا عابدی خرسند ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان قم که در سالن حضرت خدیجه(س) برگزار شد، از افزایش فضاهای اکران تبلیغاتی در دهه کرامت یاد کرد و گفت: طی دهه کرامت ۱۰ پروژه بزرگ استانی با هزینه‌ای نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود تا طعم شیرین خدمت‌رسانی در این دهه برای مردم ماندگار شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه‌های مذکور در مساجد بزرگ قم تصریح کرد: در این آیین ها شخصیت‌های برجسته از جمله دکتر لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت حضور می‌یابند.

عابدی‌خرسند با بیان اینکه آذین‌بندی و نورافشانی شهر قم در دهه کرامت به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد، مطرح کرد: با هماهنگی سازمان پایانه‌ها، ایستگاه‌های صلواتی در ورودی‌های قم برپا می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی برپایی نمایشگاه‌ها و ایستگاه‌های مذهبی نیز دنبال می‌شود، اظهار کرد: در این راستا به دنبال استفاده از ظرفیت روحانیون و مبلغان متخصص هستیم.

وی از برگزاری جشن‌های کرامت در بوستان‌های مختلف شهر قم یاد کرد و ادامه داد: مجموعه‌های مختلف شهرداری در این دهه به دنبال ارائه خدمات مطلوب و گسترده به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) هستند.(p2)